Pieniądze są dla Szkoły

Wymiany uczniów i nauczycieli

Jak najlepiej możemy prowadzić wielkie europejskie społeczeństwo? Wymiana doświadczeń brytyjskiej i polskiej szkoły w celu stworzenia, wykorzystania i upowszechnienia nowatorskiego programu kształtowania u uczniów postaw liderów.

Czy był to pierwszy projekt grantowy, który pani koordynowała? Jeśli nie, to w jakich innych projektach pani uczestniczyła?
Byłam już wcześniej koordynatorem projektów mobilnościowych w programie Comenius. Wspierałam wyjazdy kadry na mobilności edukacyjne. Od 1 stycznia 2014 r. Comenius został zastąpiony przez Program Erasmus+. Dzięki zbliżonym celom obu programów czułam się dobrze przygotowana do koordynowania projektów finansowanych z Erasmusa+.

Jak długo i w jaki sposób przygotowywała się pani do funkcji koordynatora? Czy tę funkcję przydzieliła pani dyrekcja szkoły, czy też była to pana inicjatywa?
Po rozpoczęciu pracy w Chrześcijańskim Gimnazjum im. Króla Dawida w Poznaniu zorientowałam się, że placówka ta ma wielu zagranicznych partnerów i jeszcze więcej pomysłów i zapału do realizacji projektów. Zaproponowałam wówczas dyrekcji zgłoszenie jednego z projektów w konkursie o grant z Programu Erasmus+. Ustaliliśmy, że jeśli otrzymamy dotację, zostanę koordynatorem tego projektu. Tak też się stało.

[ . . . ]
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.
 

STRONY PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 34  Strona 35  Strona 36

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

marzec - kwiecień | 2 (14) 2017
Inwazja Talentów (Invasion of the Talents)

koordynator: Sylwia Pędziwiatr

Wieloletni pracownik samorządowy, obecnie zajmuje się współpracą zagraniczną oraz projektami międzynarodowymi w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Bełchatowa. Wspieranie młodych utalentowanych artystów to jej zawodowy cel oraz pasja. Inspirują ją podróże, które dają jej też motywację do dalszej ciężkiej pracy. Pomysły do swoich projektów czerpie często z twórczości własnych dzieci. Obecnie pracuje nad kolejnym autorskim międzynarodowym przedsięwzięciem. Tym razem dotyczy on młodzieży uzdolnionej muzycznie.

marzec - kwiecień | 2 (14) 2017
Erasmus+ w przedszkolu? Tak!

Podniesienie kompetencji metodycznych i językowych nauczycieli języków obcych i nauczycieli przedszkola jako droga rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci w wieku od 3 do 5 lat w przedszkolu o profilu językowym