Podmoklański Instytut Naukowy

– zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych szansą na ciekawe poznanie świata
– zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych szansą na ciekawe poznanie świata
koordynator: Maria Białas
Sekretarz Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych, gdzie pracuje od 1992 r. Jest osobą bardzo kreatywną i ma wiele pomysłów na realizację ciekawych projektów. Ukończyła wiele kursów dotyczących pisania i zarządzania projektem. Była koordynatorem wielu projektów, w których zostały osiągnięte zakładane cele i rezultaty.
koordynator: Elżbieta Ryczek
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, dyrektor Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych. Od wielu lat poszukuje ciekawych i skutecznych metod pracy z dziećmi. Jest autorką i inicjatorką wielu inicjatyw społecznych dla społeczności lokalnej. Swoją szkołę uczyniła „sercem” wsi. Przy szkole utworzyła Skansen Maszyn i Urządzeń Rolniczych, a w szkole Izbę Pamięci. Od wielu lat koordynuje projekty społeczne, edukacyjne, wymiany uczniów. Od roku 2004 zrealizowała ponad 60 projektów, dzięki którym szkoła i środowisko lokalne – uczniowie, rodzice, nauczyciele i mieszkańcy wiele zyskali. Ma bogate doświadczenie w organizacji konferencji. Jest autorką wielu artykułów i publikacji. W 2015 r. uzyskała wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Super Dyrektor Szkoły.
koordynator: Sylwia Pędziwiatr
Wieloletni pracownik samorządowy, obecnie zajmuje się współpracą zagraniczną oraz projektami międzynarodowymi w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Bełchatowa. Wspieranie młodych utalentowanych artystów to jej zawodowy cel oraz pasja. Inspirują ją podróże, które dają jej też motywację do dalszej ciężkiej pracy. Pomysły do swoich projektów czerpie często z twórczości własnych dzieci. Obecnie pracuje nad kolejnym autorskim międzynarodowym przedsięwzięciem. Tym razem dotyczy on młodzieży uzdolnionej muzycznie.
Podniesienie kompetencji metodycznych i językowych nauczycieli języków obcych i nauczycieli przedszkola jako droga rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci w wieku od 3 do 5 lat w przedszkolu o profilu językowym