Pieniądze są dla Szkoły

Fundusze szyte na miarę

W poprzednich numerach czasopisma pisaliśmy czym jest fundraising, o krokach, które należy podjąć, aby go wdrożyć, o metodach, z których można skorzystać. Czas na proste, konkretne i przynoszące realne rezultaty przykłady pozyskiwania środków przez szkoły.

FUNDUSZE SZYTE NA MIARĘ, CZYLI DLACZEGO O PRZYKŁADACH?

Przyjrzyjmy się bliżej fundraisingowi. Nie metodom, strategiom czy krokom, które należy poczynić. Spójrzmy na realne działania, które podejmują szkoły w obszarze fundraisingu, aby zobaczyć, że jeżeli rozpoczynamy z nim swoją przygodę, proste działania są dla nas osiągalne, łatwe w zastosowaniu i przede wszystkim skuteczne. Przedstawione w artykule rozwiązania mogą zostać zmodyfikowane, udoskonalone i wdrożone w każdej placówce, jeśli tylko się na nie zdecydujemy. Nie wybierajmy wszystkich, ale od czegoś zacznijmy.

[ . . . ]
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.
 

STRONY PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 22  Strona 23  Strona 24  Strona 25

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE