marzec - kwiecień | 2 (14) 2017

Fundusze szyte na miarę

Ewa Załupska


Wiceprezes Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL we Wrocławiu, gdzie pełni funkcję trenera oraz mentoruje i koordynuje projekty edukacyjne. Jest trenerem zarówno dla podmiotów trzeciego sektora, szkół, jak i organizacji z obszaru biznesu. Współpracuje ze szkołami przy tworzeniu koncepcji pracy, w której uwzględnione są elementy fundraisingu. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu środków na działalność organizacji studenckich i pozarządowych.

W poprzednich numerach czasopisma pisaliśmy czym jest fundraising, o krokach, które należy podjąć, aby go wdrożyć, o metodach, z których można skorzystać. Czas na proste, konkretne i przynoszące realne rezultaty przykłady pozyskiwania środków przez szkoły.

FUNDUSZE SZYTE NA MIARĘ, CZYLI DLACZEGO O PRZYKŁADACH?

Przyjrzyjmy się bliżej fundraisingowi. Nie metodom, strategiom czy krokom, które należy poczynić. Spójrzmy na realne działania, które podejmują szkoły w obszarze fundraisingu, aby zobaczyć, że jeżeli rozpoczynamy z nim swoją przygodę, proste działania są dla nas osiągalne, łatwe w zastosowaniu i przede wszystkim skuteczne. Przedstawione w artykule rozwiązania mogą zostać zmodyfikowane, udoskonalone i wdrożone w każdej placówce, jeśli tylko się na nie zdecydujemy. Nie wybierajmy wszystkich, ale od czegoś zacznijmy.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

STRONY PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 22  Strona 23  Strona 24  Strona 25

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

NEWSLETTER

Zapisz się i czytaj...

...najciekawsze artykuły, najnowsze informacje, wiadomości z branży